Elnézéseteket kérem a késésért, de most volt időm a cikket megírni. Szóval akkor lássuk vagyis olvassuk a Gáborral készült interjút:

Mesélj egy kicsit magadról:

1986-ban születtem Ajkán. A gyerekkorom inkább a Denisz a komisz című filmre hasonlít. Nem voltam egy minta gyerek. Általános iskolai tanulmányaim befejezése után szakmunkás képzőbe kerültem, ahol szakácsként végeztem.Mivel a szakma nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért elvégeztem egy Személy és vagyonőr képzést. Akkoriban még olyan sok feltétlenek kellett megfelelni, hogy sehova sem vettek fel. Egy költözés után Veszprém megye kis csücskébe kerültem, ahol egy gumigyárban kezdtem dolgozni. Pár év múlva szembe jött velem a lehetőség egy pápai cég által, ahová furgonra kerestek sofőrt, nemzetközi viszonylatba. Itt kezdődött minden ha jól rémlik.

Hány évesen lett jogosítványod, mikor kaptad ezt az állásajánlatot?:

A jogsi talán 21-22 éves koromban lett meg. Fura egyébként mert világ életemben hánytam a kocsiban, a jogsi után nem  . A fuvarozás talán 25 évesen kezdődött

Meddig voltál annál a cégnél?:

Talán 2 évig. Ugródeszkának bőven jó volt. Segített megismerni Európát, valamit ekkor fogalmazódott meg bennem először a weboldal készítés is..

Előtte vezettél napi szinten? Vagy úgymond frissen vágtál bele? Ez után a cég után mi volt a következő?:

Amikor letettem a jogsit, ha jól rémlik egy jó fél évig el sem hagytam a megyét. Nem mertem. Ahogy telt az idő és nőtt a rutinom, úgy mentem egyre messzebb. Ha nincs rutin, nincs magabiztosság és az nemzetközi viszonylatban csak problémát okoz.A következő cég is Pápán volt. Ott már nem csak Német fuvarok voltak, hanem főleg Francia és Spanyol.

Barátnő Család? Közben indult a weboldal? Furgonosok hungary csoportot egyedül alapítottad?:

Amikor elkezdtem már rég házas ember voltam, de gyerek még sehol.A weboldalt akkor kezdtem el tervezni, de még csak a gépemen létezett és nem is volt annyira életképes. A koncepció is más volt. Azt terveztem, hogy indítok egy koordináta adatbázist, havi előfizetéses megoldással. Hamvába halt ötlet volt, holott az előzetes személyes felmérések alapján sokan használták volna. De ezek a felmérések sajnos semmit nem jelentenek. Ez sokszor a mai napig is megmutatkozik. Az oldalt talán 4-5 alkalommal kezdtem újra a nulláról, majd feladtam.A furgonosok csoporthoz semmi közöm  Azt nem én követtem el. Én csak beettem magam oda.

Pedig azt hittem, hogy oszlopos alapító tag vagy 🙂 Gyerkőcök?:

2. Egy 3 éves és egy 1 éves.

Nyomtad még a pedált mikor az első született?

Nem. Valahogy megéreztem, hogy a feleségem terhes. Annak idején megbeszéltük, hogyha terhes lesz, akkor befejezem. Elég sok szarság összejött, igy felmondtam. Nem sokkal később kiderült, hogy már igen csak terhes

 

Akkor lényegébe nem sokat nyomtad az “ipart”?:

Nem mondanám. Ennek ellenére mentem eleget és ez meghatározta az egész életemet.

Webshop mikor indult be teljesen?:

Még a mai napig se Konverziós problémák vannak a webshopban ami az én hibám. Ezen javítani kell. Egy átlag webshopban 1000 látogatóból 10 rendel. Egy kis szemléletváltás után el kell érnem ezt a célt nekem is és akkor mondhatom azt hogy teljesen beindult.

Nejed hogy viselte a nemzetközit? Mennyit voltál kint és menyit itthon?:

Általában 1 hét kint és 1-2 nap itthon. Hogy viselte? Szarul. Ez valószínűleg majd egy külön cikk része lesz, mert ez pár mondatban nem férne el.

Megérte csinálni?:

Nem. Ha az anyagi részét nézem akkor nem. Talán annyiból volt jó, hogy be tudtam járni Európát. De akinek felesége, gyereke vagy barátnője van, annak szerintem nagyon nem éri meg.

Tervezel valamikor vissza ülni?:

Nem vagyok jós, nem látom mit hoz a jövő. Azt viszont tudom, hogy ha anyagilag egyszer az életben megengedhetem magamnak, akkor egy lakókocsiban szeretném beutazni ismét Európát.

És végezetül mit üzennél annak aki most kezdi?:

Ha fiatal vagy és se kutyád se macskád, akkor hajrá. Vágj bele, próbálj meg belőle a legtöbbet kihozni. Menj sétálni a városokba, gurulj le a tengerpartra…Ha viszont van valakid, aki számít rád, akkor hagyd a fenébe. Nem szégyen a gyári munka sem. Láttam nem egy sofőrt akinek a házassága ráment a fuvarozásra, mert a szerető megértő feleséget a szomszéd kezelgette. El kell dönteni mindenkinek, hogy mi a fontos, valamit hogy a munkát és a magánéletet lehet-e harmónikusan együtt kezelni. Ha belevágsz, élményekkel leszel gazdagabb. De tudd, hogy hol a vége.

1 Hozzászólás Szólj hozzá

  1. Molesz 2018-09-25 Admin

    Hehehe

Szólj hozzá

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..